- ارسال کننده: سعید انگوتی گلنگدری تاریخ: ۹۲/۰۷/۲۷

آیا ما جایگاه نمایندگان مجلس را می دانیم؟؟؟(درحاشیه نشست دکتر مددی با فعالان سایبری شهر ترکمنچای)

 

اینجانب درمورخه 26/7/92دراواخر جلسه اعضای سایبری ترکمنچای با حضور جناب آقای دکتر مددی نماینده محترم مردم شهرستان میانه درمجلس شورای اسلامی حضور یافتم ودرنماز جمعه عبادی وسیاسی نیز شرکت نمودم ،دراین بازه زمانی مواردی مثال زدنی را مشاهده کردم ،من جمله ،باور برخی از جوانان این شهر مبنی براینکه ،اهالی شهرمیانه مانع ارتقای ترکمنچای از بخشداری به فرمانداری شده اند ،از آنجایی که حقیر با مردم فهیم وباهوش وسیاستمدار ترکمنچای ارتباط تنگاتنگ داشته ودارم وبا بانگاهی دیگر به جایگاه رفیع ایشان می نگرم ومی دانم که آنها هرگز به قومیت گرایی ومرزبندی باشهرمیانه اعتقادی ندارند چرا که شهرمیانه با بخشهای چهارگانه خود یک روح درچندین کالبدند،ودرگذشته وحال به ارمانها ودست آوردهای همدیگر احترام گذاشته ومی بالند،حال اینگونه مباحث که دراذهان برخی از جوانان برومند ترکمنچای تزریق شده است از کجا سرچشمه می گیرد ...خدا می داند.

ولی با این روند وحدت وهمدلی ما درسطح شهرستان آسیب جدی خواهد دید که جبران آن مستلزم هزینه های بسیار خواهد بود،برای من شهر ترکمنچای  با میانه فرقی ندارد ،توصیه می نماییم جوانان اهل قلم وریش سفیدان محترم ترکمنچای تدابیری اندیشیده واز اشائه اینگونه مباحث که زمینه ساز تفرقه افکنی ودوتیرگیها خواهد بود جلوگیری نمایند ،مگرشهروندان میانه ای وزرای هیئت دولتند یا رئیس جمهورند که مانع ارتقای بخش ترکمنچای به فرمانداری شوند؟برکسی پوشیده نیست که آقای دکتر مددی ومسئولین ذیربط ،بطور شبانه روزی پیگیر این مسئله می باشند که مستندات آنرا به اعضای محترم شورای شهر وفعالان سایبری ترکمنچای ارائه نمودند .

امید است با پیگیریهای مداوم وهمدلی وهمسویی نمایندگان محترم ومسئولین مربوطه آرزوی دیرینه مردم بزرگوار شهر ترکمنچای تحقق یابد که شادی آن روز شما شادی تمامی شهروندان میانه ای نیز خواهد بود.

ضمنا ازکلیه کاربران محترم میانالی وصدای میانه ، انتظار می رود با وسعت نظر ودیدی باز بدون پرداختن به مباحث حاشیه ای واحساسی حرمت همدیگر را حفظ وبا وحدت رویه وحفظ آرامش این محیط مجازی ضمن نقد وبرسی منصفانه عملکردها از تخریب همدیگر ومسئولین بپرهیند چرا که ما درگذشته ازاین اختلافات ضربات جبران ناپذیری را متحمل شده ایم.  

1
1