آگهي استخدام بهزيستي ميانه و ديگر شهرهاي تابعه رسيد...فرصت را از دست ندهيد!
استانداري آذربایجان شرقی جهت تامين نيروي انساني مورد نياز دستگاه هاي اجرايي استان به شرح زیر طبق مفاد قانون مديريت خدمات كشوري و دستورالعمل نحوه برگزاري امتحان عمومي و تخصصي براي بكارگيري افراد در دستگاه هاي اجرايي، از محل سهميه قانونی استخدامي شماره 110/4550/دم مورخ 90/12/21 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رييس جمهور، تعداد 522 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش، به صورت پیمانی بشرح ذیل استخدام می نماید.
كارشناس امور اجتماعي |
مرند(یامچی) |
1 |
مرد |
كارشناس امور بهزيستي |
دارا بودن مدرك تحصيلي ليسانس يا فوق ليسانس يا دكترا در يكي از رشته هاي تحصيلي: گروه روانشناسي و رشته هاي تحصيلي روان شناسي باليني و كودكان استثنايي، علوم اجتماعي(خدمات اجتماعي)، علوم تربيتي(آموزش و پرورش كودكان استثنايي، آموزش و پرورش دبستاني و پيش دبستاني)، مطالعات خانواده، مددكاري اجتماعي، مديريت توانبخشي، مطالعات زنان گرايش هاي(زن و خانواده، حقوق زن در اسلام و تاريخ زن) |
اهر |
2 |
||||
میانه (ترکمانچای) |
1 | ||||
سراب | 1 | ||||
سراب (مهربان) |
1 | ||||
بناب |
1 | ||||
هشترود | 1 | ||||
آذرشهر |
1 | ||||
اسكو (ایلخچی) |
1 | ||||
ملكان |
1 | ||||
كارشناس امور پيشگيري |
میانه (ترکمانچای) |
1 |
مرد |
||
كليبر (خمارلو) |
1 | ||||
اسكو (ایلخچی) |
1 | ||||
اهر |
1 | ||||
مراغه | 1 | ||||
بستان آباد (تیکمه داش) |
1 |
مرد |
|||
هريس |
1 | ||||
عجب شير |
1 | ||||
چاراويماق |
1 | ||||
كارشناس امور معلولين |
مرند |
1 |
مرد |
||
مرند(یامچی) |
1 | ||||
اهر |
1 | ||||
میانه | 1 | ||||
میانه (ترکمانچای) |
1 | ||||
سراب (مهربان) |
1 | ||||
شبستر |
1 | ||||
جلفا |
1 | ||||
اسكو (ایلخچی) |
1 | ||||
عجب شير |
1 | ||||
چاراويماق |
1 | ||||
مراغه | 1 | ||||
كارشناس مراكز غير دولتي |
اهر |
1 |
مرد |
||
میانه | 1 | ||||
سراب | 1 | ||||
شبستر |
1 | ||||
جلفا |
1 | ||||
هريس |
1 | ||||
بناب |
1 | ||||
كليبر |
1 | ||||
كارشناس مشاوره و راهنمائي |
مرند |
1 | |||
اهر |
1 | ||||
میانه | 1 | ||||
سراب | 1 | ||||
شبستر |
1 | ||||
بستان آباد | 1 | ||||
جلفا |
1 | ||||
بناب |
1 | ||||
ملکان |
1 |
||||
كليبر |
1 | ||||
كارشناس امور توانبخشي مبتني بر جامعه |
اهر |
1 |
مرد |
كارشناس امور توانبخشي |
دارا بودن مدرك تحصيلي ليسانس يا فوق ليسانس يا دكترا در يكي از رشته هاي تحصيلي فیزیوتراپی، کاردرمانی (جسمانی و روانی)، گفتار درمانی، کارشناسی اعضای مصنوعی و وسایل کمکی، مدیریت توانبخشی، حسب نوع فعالیت |
كارشناس امورتوانبخشی |
اهر |
1 | |||
سراب | 1 | ||||
مراغه |
1 |
||||
كارشناس فيزيوتراپي |
اهر |
1 | |||
كارشناس كار درماني |
مراغه | 1 | |||
كارشناس گفتاردرماني |
اهر |
1 | |||
هريس |
1 | ||||
میانه | 1 | ||||
روانشناس |
میانه | 1 |
مرد |
كارشناس امور رواني |
دارا بودن مدرك تحصيلي ليسانس يا فوق ليسانس يا دكترا در يكي از رشته هاي تحصيلي روانشناسی عمومی، روانشناسی بالینی، روانشناسی تربیتی، مشاوره و راهنمایی (راهنمای مشاور)، کودکان استثنایی (عقب مانده ذهنی)، سنجش و اندازهگیری و روانسنجی، علوم اجتماعی گرایش خدمات اجتماعی |
جلفا |
1 | ||||
كارشناس روابط عمومي و مشاركتهاي مردمي |
مرند |
1 |
مرد |
كارشناس روابط عمومي |
دارا بودن مدرك تحصيلي ليسانس يا فوق ليسانس يا دكترا در يكي از رشته هاي تحصيلي گروه امور فرهنگي*، علوم ارتباطات اجتماعي گرايش هاي (روابط عمومي، روزنامه نگاري)، علوم اجتماعي گرايش (ارتباطات علوم اجتماعي)، مديريت دولتي |
اهر |
1 | ||||
میانه | 1 | ||||
مراغه | 1 | ||||
شبستر |
1 | ||||
بستان آباد | 1 | ||||
هريس |
1 | ||||
ملكان |
1 | ||||
آذرشهر |
1 | ||||
كليبر |
1 | ||||
كارشناس شنوائي سنجي |
بستان آباد | 1 |
مرد |
كارشناس شنوائي سنجي |
دارا بودن مدرك تحصيلي ليسانس يا فوق ليسانس در رشته تحصيلي شنوائیسنجی، شنواییشناسی |
هريس |
1 | ||||
كمك كارشناس امور اجتماعي |
اهر |
1 |
مرد |
كاردان امور بهزيستي |
دارا بودن مدرك تحصيلي فوق دیپلم یا ليسانس در يكي از رشتههاي تحصيلي: گروه روانشناسي* و رشتههاي تحصيلي كودكان استثنايي عقب مانده ذهنی، علوم اجتماعي (خدمات اجتماعي)، علوم تربيتي (آموزش و پرورش كودكان استثنايي، آموزش و پرورش دبستاني و پيش دبستاني)، مطالعات خانواده، مددكاري اجتماعي، کودکان استثنایی نابیناو نیمهبینا، کودکان استثنایی ناسازگار، کودکان ناشنوا و نیمه ناشنوا، مطالعات زنان |
مراغه | 1 | ||||
كمك كارشناس امور معلولين |
اهر |
1 | |||
مراغه | 1 | ||||
مددکاراجتماعی |
مرند |
1 |
مرد |
مددكار اجتماعي |
دارا بودن مدرك تحصيلي فوق دیپلم یا ليسانس در يكي از رشتههاي تحصيلي گروه روانشناسی*؛ مددکاری اجتماعی، علوم اجتماعی (خدمات اجتماعی)، مطالعات خانواده، مطالعات زنان گرايش هاي (زن و خانواده، حقوق زن در اسلام و تاريخ زن) |
اهر |
1 | ||||
میانه | 1 | ||||
مراغه |
2 |
||||
سراب |
2 |
||||
جلفا |
1 | ||||
انباردار |
اهر |
1 |
مرد
|
مسئول خدمات مالی |
دارا بودن گواهينامه فوق ديپلم يا دانشنامه ليسانس در يكي از رشته هاي گروه امور اداري و مديريت*، امور مالي و حسابداري* |
میانه | 1 | ||||
مراغه | 1 | ||||
بستان آباد | 1 | ||||
هريس |
1 | ||||
آذرشهر |
1 | ||||
كليبر |
1 | ||||
عجب شير |
1 | ||||
كارپرداز |
بناب |
1 |
مرد |
||
ملكان |
1 | ||||
اهر |
1 |
تذكر1: منظور از محل جغرافیایی خدمت، شهرستان محل استقرار واحدهای تحت پوشش دستگاه اجرایی در سطح استان می باشد.
تذكر 2: درج رشته هاي تحصيلي در ستون شرایط احراز متناسب با نياز دستگاه اجرایی براي تصدي مشاغل تعريف شده است.
تذکر3: رشته های تحصیلی که در شرایط احراز جدول شماره (1) به صورت گروه درج گردیده است و یا با علامت * مشخص گردیده است به شرح زیر می باشد:
الف- شرايط عمومي استخدام:
1- التزام به قانون اساسی جمهوري اسلامي ايران
2- تدين به دين مبين اسلام يا يكي از اديان رسمي كشور مصرح در قانون اساسي.
3- تابعيت نظام جمهوری اسلامي ايران.
4- داشتن كارت پايان خدمت نظام وظيفه عمومي يا معافيت دايم از خدمت (ويژه آقايان)
5- نداشتن منع استخدام در دستگاهای دولتی به موجب آراء مراجع قانونی
6- نداشتن اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و سابقه محكوميت جزايي موثر
7- داوطلبان استخدام نبايد مستخدم رسمي، ثابت و پيماني سایر دستگاههای دولتی و يا بازخريد خدمت باشند.
8- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند.
ب- شرايط اختصاصي استخدام:
1- داشتن مدرك تحصيلي مورد تأييد وزارت علوم، تحقيقات و فن آوري در رشته هاي تحصيلي مندرج درجدول شماره (1).
2- داشتن حداقل معدل 14 برای کلیه مدارک تحصیلی مندرج در شرایط احراز رشتههای شغلی اداره کل ثبت اسناد و املاک الزامی است.
3- داشتن حداقل 20 و حداکثر 33 سال سن برای دارندگان مدرک تحصیلی فوقديپلم و ليسانس (متولدین سال 1358 به بعد) و حداکثر 37 سال سن برای فوقلیسانس و دکترا (متولدین سال 1354 به بعد). مدت خدمت وظیفه به حداکثر سن اضافه میگردد.
توجه: شرط سنی برای داوطلبان اداره کل ثبت احوال، 30 سال (متولدین سال 1361 به بعد)، 35 سال (متولدین سال 1356 به بعد) و 40 سال (متولدین سال 1351 به بعد) به ترتیب برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکترا خواهد بود. همچنین شرط سنی برای داوطلبان رشته شغلی مأمور گارد و انتظامات گمرکات استان، داشتن حداکثر 25 سال تمام (متولدین سال 1366 به بعد) میباشد.
تبصره 1- آزادگان، از حداكثر سن مذكور معاف ميباشند.
تبصره 2- با استناد به قانون اصلاح حداكثر سن داوطلبان استخدام مصوب مورخ 22/2/1371 مجلس شوراي اسلامي موارد ذيل به شرط ارايه تأييديه هاي معتبر به حداكثر سن مقرر اضافه مي گردد:
- داوطلباني كه در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل (از تاريخ 31/6/1359 الي 29/5/1367) به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند، به ميزان مدت حضور در جبهه
- رزمندگاني كه در اثر مجروحيت در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل بستري و يا استراحت پزشكي داشتهاند به ميزان مدت زمان بستري شدن و يا استراحت پزشكي.
- افراد خانواده معظم شهداء، آزادگان، مفقودالاثرها و جانبازان از كار افتاده كلي كه قادر به انجام كار نميباشند شامل: (همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر) تا ميزان 5 سال.
- داوطلباني كه به صورت غير رسمي و تمام وقت در دستگاه هاي دولتي از تاريخ 22/11/1357 به خدمت اشتغال داشتهاند به ميزان مدت خدمت غير رسمي آنها.
- فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان (25% و بالاتر) و فرزندان آزادگان كه بالاتر از يكسال سابقه اسارت دارند از شرط سن معاف ميباشند.
ج- مدارك مورد نياز:
1- برگ درخواست شغل الكترونيكي مندرج در سايت www.ostan-as.gov.ir یا www.estekhdamazsh.ir (با دقت تكميل گردد)
2- اسكن يك قطعه عكس تمام رخ جديد
3- اسكن فيش بانكي (مبني بر پرداخت مبلغ 60000 ريال به حساب 2171130487009 ملي سيبا به عنوان حق شركت در آزمون عمومی داوطلبان استخدام. ایثارگران 50 درصد مبلغ مذکور را مي پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذكور معاف مي باشند.)
تذكر: داوطلبان قبول شده در مرحله اول امتحان استخدامي (آزمون عمومي) موظف هستند مدارك ذيل را ظرف مدت 5 روز كاري پس از اعلام نتايج از سوي استانداري، به همراه اصل مدارك به كارگزيني دستگاه اجرايي مورد تقاضا (حسب مورد) حضوراً ارائه و رسيد دريافت نمايند. دستگاههاي اجرايي موظف هستند كليه تصاوير مدارك را با اصل آنها مطابقت داده و برابر با اصل نمايند.
1- اصل و تصوير آخرين مدرك تحصيلي مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
2- اصل و تصوير صفحه اول شناسنامه (درصورت داشتن توضيحات، تصوير صفحه آخر)
3- اصل و تصویر کارت شناسائی ملی به صورت پشت و رو.
4- اصل و تصوير كارت پايان خدمت نظام وظيفه عمومي يا معافيت دايم (براي آقايان)
5- اصل و تصوير گواهي ايثارگري از مراجع ذي صلاح براي ايثارگران عزيز انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي.
6- اصل و تصوير رسيد بانكي مبني بر پرداخت مبلغ 60000 ريال به حساب 2171130487009 ملي سيبا به عنوان حق شركت در آزمون عمومی داوطلبان استخدام. ايثارگران (مندرج در بندهای 1 و 2 قسمت تذکرات اين آگهي) نصف مبلغ مذكور را پرداخت خواهند نمود و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند.
7- دو قطعه عكس 4×3 جديد، تمام رخ. در پشت عكس ها به ترتيب: نام و نام خانوادگي، نام پدر، شماره شناسنامه قيد گردد.
8- اصل و تصوير مدارك مربوط به اولويت هاي استخدامي مندرج در آگهي كه از مراجع ذي صلاح صادر شده باشد . (گواهی جانبازان حتماً باید با قید درصد جانبازی و خانواده جانبازان از کارافتاده مبنی بر قادر به کار نبودن ایشان به تائید مدیریت مراجع ذیصلاح رسیده باشد. ضمناً خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسائی از بنیاد شهید انقلاب اسلامی با ارائه تصویر آن می تواند ثبت نام نماید در غیر اینصورت ضروری است گواهی لازم را از بنیاد مزبور اخذ و ارسال نمایند).
9- مشمولین بند «4» تذکرات می بایست مدارک دال بر بومی بودن را ارسال دارند.
10- مدارک دال بر معلولیت معلولین عادی از مراجع ذیربط.
تبصره: قبل از صدور حکم استخدامی اصالت مدرک تحصيلی و یا سایر مدارک مربوطه از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد و تطبيق اوليه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود.
- ملاک تاریخ ارسال مدارک، رسید پستی میباشد.
د- مهلت ثبت نام و نحوه ارسال مدارك:
ثبت نام متقاضيان واجد شرايط صرفا از طريق سامانه الكترونيكي به نشانی www.ostan-as.gov.ir یا www.estekhdamazsh.ir به نحوه زير انجام مي شود و در اين مرحله نيازي به ارسال مدارك از طريق پست نمي باشد.
1- مهلت تكميل فرم تقاضاي استخدام در سايت از تاريخ 91/04/01 لغايت تاريخ 91/04/15 می باشد.
2- ارسال عكس: داوطلبان مي بايست عكس پرسنلي (4×3) خود را اسكن نموده و آن را در قسمت مربوط در سايت وارد نمايند.
3- واريز وجه به مبلغ 60000 ريال به حساب 2171130487009 ملي سيبا به عنوان حق ثبت نام در آزمون هاي عمومي و تخصصي داوطلبان استخدام (ايثارگران از پرداخت 50% مبلغ مذكور و فرزندان شاهد از واريز هزينه معاف مي باشند) و اطلاعات فيش واريزي و ساير موارد را در قسمت مربوط به پرداخت وجه ثبت نام وارد و نهايتاً پس از بررسي صحت اطلاعات درج شده و تائيد مراتب توسط سايت، شماره رهگيري خود را براي پيگيري مراحل بعدي آزمون و دريافت كارت ورود به جلسه، اخذ و نزد خويش نگهداري نمايند.
هـ- زمان و مكان توزيع كارت ورود به جلسه آزمون:
كارت ورود به جلسه آزمون از طريق سايت استانداري به آدرس www.ostan-as.gov.ir یا www.estekhdamazsh.ir از تاريخ 91/04/20 لغايت 91/04/21 جهت چاپ ارائه خواهد شد.
* زمان و محل برگزاری آزمون به هنگام توزیع کارت ورود به جلسه آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
و- مواد آزمون كتبي:
- آزمون توانمندی های عمومي براي كليه رشتههاي شغلي عبارتند از: معارف اسلامی، اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مباني قانوني، زبان انگلیسی عمومي، زبان و ادبیات فارسی، فن آوري اطلاعات، ریاضی و آمار مقدماتی، كه به تعداد 100 سؤال چهارگزينه اي (بدون اعمال نمره منفی) طراحي خواهد شد.
تبصره: اقليت هاي ديني از پاسخگويي به سؤالات معارف اسلامي معاف مي باشند و امتياز آن در ساير مواد آزمون توزيع مي شود.
- آزمون تخصصي شامل سوالات مرتبط با رشته شغلي مورد درخواست داوطلب مي باشد.
ز- تذکرات:
1- بیست و پنج درصد سهمیه استخدامی بر اساس قانون اصلاح بند (و) ماده (44) قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، برای جانبازان و آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهدا و جانبازان بیست و پنج درصد (25%) و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگانی که بالای يک سال سابقه اسارت دارند، اختصاص دارد كه سهمیه آنها در اختیار سازمان بنیاد شهید و امور ايثارگران ميباشد.
2- پنج درصد (5%) از سهمیه استخدامی براي رزمندگان با سابقه حداقل6 ماه حضور داوطلبانه در جبههها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زير بیست و پنج درصد (25%) و آزادگان زير يكسال اسارت و خواهران و برادران شهدا تخصیص مييابد كه مشمولین این بند بر اساس آگهی استخدامی در آزمون استخدامي شركت مينمايند و انتخاب ايثارگران در حد سهمیه استخدامي تعیین شده به ترتیب نمره فضلي آزمون تخصصی از بین ايثارگران واجد شرايط كه در زمان مقرر ثبتنام نمودهاند انجام خواهد شد.
تبصره: استخدام مازاد بر سي درصد(30%) سهمیه ايثارگران از طريق رقابت با ساير داوطلبان واجد شرايط صورت خواهد گرفت.
تذکر: ايثارگران در صورت داشتن كارت شناسايي از بنیاد شهید و امور ايثارگران با ارائه تصوير آن نیازي به اخذ و ارائه گواهي از بنیاد مذكور ندارند.
3- معلولین عادی بومی به شرط کسب حدنصاب نمره لازم و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از 3 درصد سهمیه قانون جامع حمايت از حقوق معلولین برخوردار خواهند بود.
4- صد درصد سهميه استخدامی به داوطلبان بومی استان آذربايجانشرقي تعلق دارد و داوطلبان سایر استانها هیچگونه حقی در صورت شرکت در آزمون نخواهند داشت.
تبصره: بومي شامل افرادی میشود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند:
الف- محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب- حداقل دو مقطع از مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه را در محل جغرافيايي مورد تقاضا برای استخدام سپری کرده باشد.
پ- فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل «3» سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان) با محل مورد تقاضای استخدامی یکی باشد نیز بومی تلقی می شوند.
توجه: اولويت انتخاب داوطلبان با بومي شهرستان مي باشد و در صورتي كه داوطلب بومي شهرستان حدنصاب لازم براي قبولي در آزمون را كسب نكرده باشد، از داوطلبان بومي ساير شهرستانهاي استان در صورت شركت در آزمون مربوط به آن محل انتخاب مي گردند.
5- انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان 3 برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حدنصاب نمره آزمون عمومی (60 درصد کل نمره آزمون) کسب کردهاند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام خواهد شد.
6- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندیهای عمومی صرفاً به منزله تأیید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمیکند و انتخاب داوطلبان بر اساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویتهای مقرر صورت میگیرد.
7- انتخاب نهائي پذيرفته شدگان آزمون پس از طي مراحل مصاحبه تخصصي و گزينش صورت خواهد گرفت.
8- کارکنان غير رسمی شاغل در دستگاههای ذیربط به ازای هر سال سابقه خدمت مربوط و مشابه از (2) درصد و حداکثر (20) درصد کل امتياز در هر یک از مراحل آزمون استخدامی به صورت جداگانه برخوردار خواهند شد.
9- اولویت انتخاب داوطلبان در شرایط یکسان به ترتيب با شاغلين غير رسمی دستگاه اجرایی ذیربط در آگهی، داوطلبان بومی و شاغلين غير رسمی مناطق محروم و دور افتاده برای همان مناطق خواهد بود.
10- اولویت های استخدامی مندرج در این آگهی با رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوط پس از بررسی و اتخاذ تصمیم در کمیته استخدامی مربوط تخصیص خواهد یافت.
11- به مدارك ارائه شده توسط دانشجويان و دارندگان مدرك تحصيلي پايين تر و يا بالاتر از مدارك تحصيلي اعلام شده در شرايط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنين مدارك در رشته هاي غير مرتبط و معادل (به استثناي دارندگان مدارك تحصيلي معادل صادره از دانشگاهها و موسسه هاي عالي كشور كه در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش كشور شركت نموده و قبول شده اند و گواهي مبني بر ادامه تحصيل در مقطع بالاتر با ارزش علمي دارند) ترتيب اثر داده نخواهد شد.
12- مسئولیت عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر میگردد.
13- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون حداکثر ظرف دوماه پس ازاعلام نتیجه بایستی به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
14- پذيرفته شدگان نهايي طبق سند رسمي متعهد خواهند شد حداقل به مدت 10 سال در محل جغرافيايي مورد تقاضا به طور تمام وقت خدمت نمايند. بديهي است تقاضاي انتقال آنان پس از اتمام مهلت مذكور مطابق با مقررات مربوط قابل بررسي خواهد بود.
15- داوطلبان صرفاً مجاز به انتخاب يک دستگاه اجرايي و يک شغل و يک محل جغرافیايي خدمت مي باشند.
16- صدور کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون به منزله تأیید مدارک نمیباشد و مدارک پس از برگزاری آزمون در چارچوب ضوابط و مقررات و شرایط مندرج در آگهی منتشره مورد بررسی قرار خواهد گرفت.